DoktorNeDer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 2 defa girdim zevkli oluyor, heyecan ve adrenalin bir arada
Bende anlamsız bir gerilim oluyor sonra herşey olağan oluyor hakkımızda hayırlısı bir biteydi



ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum 😊 Yarın gireceğiz bakalım, birşeyler olacağından değil ama hayat işte...
Hayırlısı neyse o olsun içimden bu yıl için aöf geçiyor ama lisans falan yine olursa hayır demem