Benim hayallerimde orkestra şefiği ve kompozisyon vardı ayrıca moda da çok istiyordum olmadı ama müzik kendi çapımda ilerliyor hala vazgeçmedim.
Sizin bölüm bitti mi devam ediyor mu ?
Ben o seneler ilkokuldaydım daha

Ne bölümü okudunuz o zamanlar sınavlar daha mi basitti ya da nasıldı şu anda sınava bu tarihlerde giren bir seni gördüm konuda
Yanılmıyorsam opera haricinde müzik ile ilgili bölümlerde yaş sınırı yok. Tekrar hazırlanıp deneyebilirsiniz bence. Devam ediyor benim okulum, iki yılım var daha.