English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13.girişim olacak 2 kere giremedim.2015 de mersin üniversitesi matematik bölümünü kazanmıştım kayıt yaptıramadım<img src="//cdn.r10.net/emojis/smile.png" border="0" alt="" title="Gülümseme" smilieid="1" class="inlineimg emoji" />
Sadece bir kez mi oldu?
Bende makine mühendisliği ikinci öğretim ama ilk dönem sonu bırakmak zorunda kaldım



AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Liseler ve üniversiteler dışında demezsem içimde kalır... Başlık tam anlamıyla ters olmuş, tamamdır başarılar arkadaşlar... <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" />
Biraz öyle oldu 😁



CFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<b>ilk girişte istediğim bölüme yerleştim ama 3. giriş olacak. Bağımlılık yaptı <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" /> </b><br />
Herkese şimdiden başarılar
İlkinden sonra canın hep istiyor bilmez miyiz? 😂😂😂