13.girişim olacak 2 kere giremedim.2015 de mersin üniversitesi matematik bölümünü kazanmıştım kayıt yaptıramadım<img src="//cdn.r10.net/emojis/smile.png" border="0" alt="" title="Gülümseme" smilieid="1" class="inlineimg emoji" />
Sadece bir kez mi oldu?
Bende makine mühendisliği ikinci öğretim ama ilk dönem sonu bırakmak zorunda kaldım
Liseler ve üniversiteler dışında demezsem içimde kalır... Başlık tam anlamıyla ters olmuş, tamamdır başarılar arkadaşlar... <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" />
Biraz öyle oldu 😁
<b>ilk girişte istediğim bölüme yerleştim ama 3. giriş olacak. Bağımlılık yaptı <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" /> </b><br />
Herkese şimdiden başarılar
İlkinden sonra canın hep istiyor bilmez miyiz? 😂😂😂