Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece bir kez mi oldu?
Bende makine mühendisliği ikinci öğretim ama ilk dönem sonu bırakmak zorunda kaldım





Biraz öyle oldu 😁




İlkinden sonra canın hep istiyor bilmez miyiz? 😂😂😂

Ben ilk 2004 yılında kazandım 3 yıl okudum bıraktım.Sonra kendi şehrimde iktisat bölümünü kazandım bitirdim.Ardından yine tercih yaptım eşit ağırlık çıkışlı olmama rağmen matematik bölümünü tercih ettim ve kazandım ama o gün işe başladığım için kayıt yaptıramadım.Diğer seneler zaten öylesine girdim tercih yapmadım.Yarın matematik öğretmenliği için zorlayacağım