2003 yılında eski sistemle girdim (180 soru 180 dakika tek sınav) olmadı, sonra 2. kez girdim yine olmadı, Allah ın hakkı 3 tür diyip 2005 yılında 3. girişimde kazandım. sonrasında çorap değişir gibi sistem değişmeye başladı gençleri yarış atı gibi gören bir eğitim sistemimiz var. Sınava girecek gençlere başarılar dilerim, emeklerinizin karşılığını umarım alırsınız.
Alacağız birşeyler hayırlısyla 2003 falan olanlar baya şanslı bence ben ik 2011 girmiştim okuduk birşeyler

Bu yıl başka yerler var yine ankara istiyorum olursa