2003 yılında eski sistemle girdim (180 soru 180 dakika tek sınav) olmadı, sonra 2. kez girdim yine olmadı, Allah ın hakkı 3 tür diyip 2005 yılında 3. girişimde kazandım. sonrasında çorap değişir gibi sistem değişmeye başladı gençleri yarış atı gibi gören bir eğitim sistemimiz var. Sınava girecek gençlere başarılar dilerim, emeklerinizin karşılığını umarım alırsınız.