Ben ilk 2004 yılında kazandım 3 yıl okudum bıraktım.Sonra kendi şehrimde iktisat bölümünü kazandım bitirdim.Ardından yine tercih yaptım eşit ağırlık çıkışlı olmama rağmen matematik bölümünü tercih ettim ve kazandım ama o gün işe başladığım için kayıt yaptıramadım.Diğer seneler zaten öylesine girdim tercih yapmadım.Yarın matematik öğretmenliği için zorlayacağım
hayırlısı olsun inşallah olur