Eagless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke ailede öyle dese hocam. <img src="//cdn.r10.net/emojis/grin1.png" border="0" alt="" title="Sırıtma" smilieid="3" class="inlineimg emoji" /> Kötü alsam vay halime daha susmazlar.
Susarlar ama ilk kez de olmayıncada ölmüyorsun bu şekilde olursan asıl daha kötü oluyor çünkü bilmediğin sorular bile yapıyorsun panik yapma Allah zihin açıklığı versin basarılar dilerim