Millet meraine gidiyormus biz tersine gidiyormusuz bak bak bak.
Cok biliyorsunuz ya konusuyorsunuz agiziniz var sonucta.
Mersine gidiyor dediginiz milletler yeni nukleer santral insa ediyorlar surekli.
Zaten size kalsa uzaya uydu da rokette gonderemeyiz vay efendim roket havada parcalanir sehre duser insanlar ölür vay efendim roket firlatilirken yaktigi yakitin zararlari dogayi kirletiyor vay efendim etrafta ki kuslar yanarak ölüyor.
Sizin tek bildiginiz halt Türkiye büyümesin güclü olmasin gitsin baska devletlere acain elini elektrigi sen ver dogalgazi sen ver benzini sen var suyu sen var sana zahmet su uydumu atarsan sevinirim bana silah lazim sen ver e bunu almisken muhimmatta lazim onu da sen ver bunlarin yanina milyon dolarlik tank ucakta yakisir onu da ver sonucta halkimizin parasi alin sizin olsun bizim buyumeye ihtiyacimiz yok para bize batiyor alin sizin olsun diye calisiyor kafaniz.
Çünkü alismissiniz baskasina muhtac olmaya baskasinin sizi beslemesine.
Nükleer Yasası Onaylandı
103
●5.988
- 04-04-2015, 00:51:48Sanırım ilk aşamada o sayıda yapılacak daha sonra sayısı arttırılacaktır. Zaten birkaç tane santral kurmakla iş bitmiyor. Bunlar gerçekten gerekli arkadaşlar korkular aslında yersiz değil ama abartılmaması gerekiyor sonuçta kurulması kaçınılmaz. Kurulmasın diyen her vatandaş emin olun kurulmasını isteyecek ama ne zaman ister örneğin elektrikler kesilmeye trafolar yanmaya başlar bu seferde neden nükleer yok diye küfür etmeye başlanır. Her şeyde Avrupayı örnek alanlar, örnek gösterenler ne hikmetse nükleere gelince aman yapmayın etmeyin diyorlar, sebep denilince de yapamayız edemeyiz. Pek bir bilgisi olmayan vatandaş bile eğer nükleerin zararlarını biliyorsa sistemi kuracak olanlarda emin olun bizden daha az düşünmüyorlar bu ülkeyi. Biz beyin göçü veren bir ülkeyiz cahil bilgisiz bir ülke değiliz, bu işin altından hakkı ile kalkacağımızı düşünüyorum.Rios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2015, 11:39:36Türkiye'de zaten nükleer araştırma merkezi mevcut. Sanki bilgisiz insanlar mı kuracak sanıyorsunuz anlamıyorum. Madenlerle veya başka şeylerle karıştırmamak lazım. Bu işin standartları var ve uymaları gerekiyor.yuri1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-04-2015, 11:52:11benzinde tehlikeli o halde otomobilde kullanmayalım
Lpg de tehlikeli onuda kullanmıyalım
olaya eleştirel yönde bakarsak daima gıdım yol alınmaz. Ki burada paylaşılan şeyler tamamen greenpeace'ın propagandası olmuş
Lpg de tehlikeli onuda kullanmıyalım