• 23-04-2015, 17:00:40
    #91
  • 23-04-2015, 17:47:48
    #92
    https://www.youtube.com/watch?v=rcOFV4y5z8c



    https://www.youtube.com/watch?v=pVbLlnmxIbY


    Oldukça güzel açıklamış arkadaşlar. İzlemenizi tavsiye ederim.
  • 23-04-2015, 20:20:22
    #93
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedir bu nükleer korkusu. Denetimli şekilde kullanıldıktan sonra faydası görmezden gelinemez. Enerjiye bağımlılıktan kurtulmak için her çeşit enerji kaynağından faydalanilmali. Nükleer de bunlardan biri.

    Samsung Galaxy Note 2 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi.
    Güldürme adamı niye korkmayalım ki?

    Daha kömür madenlerine denetim yapmaktan aciz bir ülkeyiz. Ne çabuk unuttunuz maden facialarını? Aileleri hala ağlıyorlar.

    Bu santralleri mi denetleyeceğiz?

    Tabi ölenler baban abin kardeşin olmayınca hiç korkmazsın.
  • 24-04-2015, 03:39:23
    #94
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çorumda baraj kurulacağı zaman bu grup kıyameti kopardı,
    3. Havalimanı yapılırken aynı grup devrede,
    Köprü yapılacağı zaman aynı grup devrede,
    Nükleere geçişte aynı grup devrede,
    Gezi olaylarında 4 tane ağaç kesildi diye aynı grup devrede,
    Çayelinde kurulan HES'e protestoda aynı gurup ortalarda (önde durmadılar hemşehrilerim biraz sert yaptı )

    hmmm. insan düşünüyor. İgdaş doğalgaz alt yapısıyla uğraşırken ve Rusya'dan almadığımız gazın parasını verirken (mesut yılmazın marifeti) bunların hiç sesi çıkmıyordu. Ne zaman ki gaz depoları kuruldu ve aldığımız gazın tamamını kullanmaya başladık o zaman bunlarda bir kıpırdanma oldu. burada forumdaki herkes doğalgaz ile ilgili olmuştur gidin herhangi bir şubesinde işler nasıl yürüyor hem insanlara saygı hem gaz denetimi.

    Arkadaş anonim demiş...

    Kaynak konusunda cem yılmaz'ın gösterisinden bir alıntı yapayım


    https://www.youtube.com/watch?v=xFjV8cD0mXI



    Bu iş şakaya gelmez gerçekten ciddi bir durum. Alternatif üretin arkadaş ürettiğiniz alternatifi de projelendirin. Bilip bilmeden ne atlıyorsunuz şöyle olsun böyle olsun şu güvenli bu değil. Güvenli değil tamam kabul etmeyen mi var ama GEREKLİ.

    İstanbul Tuzla Orhanlı'da büyük bir sanayi sitesinde çalışmıştım. Orada bir firma çatıyı komple elektrik panelleriyle döşeyip tüm enerjisini güneşten alacaktı. Projeler çizildi ama dehşet maliyetler. Neyse son gelinen noktayı ben söyleyeyim size firma burada bu işi yapamayız dedi. Neden sorusuna cevap şu "İstanbul'da bu denli bir elektrik üretecek alan yok (o fabrika için) orasının 2-4 katı daha alan gerekiyor.
    Ha şimdi sorayım o arkadaşlara. Rize'de ne rüzgar ne güneş, neyle enerji sağlayacağız o.surukla mı. (afedersiniz).

    Green bilmem ne önce kendi ülkesini eleştirsin. Gitsin israil'e bakalım eylem yapabiliyor mu, gitsin Amerika'ya nükleeri eleştirsin. Bu son cümlemden sonra hemen bir iki üfürükten video gösterenleri bekliyorum
    Selam, Ben senin o aynı grup dediğin gruba mansup bir Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı olarak sana bir kaç bilgilendirme yapmak için buraya geldim.

    Öncelikle, Yapılan projeler, oluşumlar Tamamen ülke menfaatler içerisinde oluşturulmalı ki ileriye dönük bir yatırım adı altında oluşabilmeli.

    Nükleer Enerjiyi kullanabilmek için, Ülkenin ilk etapta Nükleer ile ilgili bilgiye ihtiyacı olması gerekmektedir. Görüldüğü gibi mühendisler projeden sonra Rusya'ya bişeyler öğrenmek için gitmeye başladı.

    Ayrıca, Anlatmış olduğunuz Güneş Panel sistemlerinin ilk kuruluş maaliyetleri yüksek olup, yıl içerisinde yaratmış olduğu geri dönüşümler ile 10-22 YIL içerisinde tahmin edilen ortalama ömründe maliyet-kar oranını ortalama %2850 oranında iade etmektedir.

    Rizede Rüzgar mı var, Güneş mi var diyen güzel kardeşimiz, elektrik taşınabilen, iletilebilen bir enerji, Mersin, Adana, Antalya, Aydın, İzmir, Muğla gibi Mevsim zamanı sürekli olarak güneşli geçen bölümlerde güneş enerjisi projeleri desteklenerek enerjinin daha hızlı bir şekilde üretilebilmesi sağlanabilir.

    3. Havaalanı Projesi için söz söylemeye gerek yok, birilerinin cebi dolsun, gösteriş olsun diye yapılan bir projedir, Dünyanın en çok turist alan bölgeleri arasında yer alan Las Vegas bile sadee 2 havaalanı kullanıyorsa bize 3. Pek gerekli değil.

    Kanal İstanbul projesinin çok farklı bir politikası var, emin olun içinde bulunduğunuz ideoloji bile aslında bu durumun pek farkında değil.

    Bu arada, Enerjiye geçmeden önce Ülke'de Tüm okullar dört dörtlük oldu, bilim insanlarımız çoğaldı da mı biz bir anda ilerlemeye başladık? Önce evde yemeğin içinde insanların et görmesini sağlayalım daha sonra Enerjiyi düşünürüz. Bu kadar çok korkmayın.
  • 24-04-2015, 03:46:38
    #95
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çorumda baraj kurulacağı zaman bu grup kıyameti kopardı,
    3. Havalimanı yapılırken aynı grup devrede,
    Köprü yapılacağı zaman aynı grup devrede,
    Nükleere geçişte aynı grup devrede,
    Gezi olaylarında 4 tane ağaç kesildi diye aynı grup devrede,
    Çayelinde kurulan HES'e protestoda aynı gurup ortalarda (önde durmadılar hemşehrilerim biraz sert yaptı )

    hmmm. insan düşünüyor. İgdaş doğalgaz alt yapısıyla uğraşırken ve Rusya'dan almadığımız gazın parasını verirken (mesut yılmazın marifeti) bunların hiç sesi çıkmıyordu. Ne zaman ki gaz depoları kuruldu ve aldığımız gazın tamamını kullanmaya başladık o zaman bunlarda bir kıpırdanma oldu. burada forumdaki herkes doğalgaz ile ilgili olmuştur gidin herhangi bir şubesinde işler nasıl yürüyor hem insanlara saygı hem gaz denetimi.

    Arkadaş anonim demiş...

    Kaynak konusunda cem yılmaz'ın gösterisinden bir alıntı yapayım


    https://www.youtube.com/watch?v=xFjV8cD0mXI



    Bu iş şakaya gelmez gerçekten ciddi bir durum. Alternatif üretin arkadaş ürettiğiniz alternatifi de projelendirin. Bilip bilmeden ne atlıyorsunuz şöyle olsun böyle olsun şu güvenli bu değil. Güvenli değil tamam kabul etmeyen mi var ama GEREKLİ.

    İstanbul Tuzla Orhanlı'da büyük bir sanayi sitesinde çalışmıştım. Orada bir firma çatıyı komple elektrik panelleriyle döşeyip tüm enerjisini güneşten alacaktı. Projeler çizildi ama dehşet maliyetler. Neyse son gelinen noktayı ben söyleyeyim size firma burada bu işi yapamayız dedi. Neden sorusuna cevap şu "İstanbul'da bu denli bir elektrik üretecek alan yok (o fabrika için) orasının 2-4 katı daha alan gerekiyor.
    Ha şimdi sorayım o arkadaşlara. Rize'de ne rüzgar ne güneş, neyle enerji sağlayacağız o.surukla mı. (afedersiniz).

    Green bilmem ne önce kendi ülkesini eleştirsin. Gitsin israil'e bakalım eylem yapabiliyor mu, gitsin Amerika'ya nükleeri eleştirsin. Bu son cümlemden sonra hemen bir iki üfürükten video gösterenleri bekliyorum
    Ve sende aynı gruba her zamanki gibi muhalefet.Keşke bilsende konuşsan.Bilmeyip konuşmak ne kadar kötü.Gerekeni yukarıdaki arkadaş açıklamış.Oku belki öğrenirsin.Partizanlık yapacağım diye kendini yırtıyorsun.Şu takım tutar gibi parti tutma zihniyetini bırakın artık.
  • 24-04-2015, 06:17:02
    #96
    Hala olayın ciddiyetinde olmayan insanlar var. Madem bukadar verimli hoş birşey avrupanın bir çok ulkesi X yılına kadar nukleer enerjiden elimi ayagımı cekecegim diyor?

    Yarın bir gun bir felket olur, suslu biri cıkar "Patlamanın sebebi santrale giren kedi oldu" bile derler...

    Mobil kullanılarak yazıldı ✌
  • 24-04-2015, 10:55:41
    #97
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala olayın ciddiyetinde olmayan insanlar var. Madem bukadar verimli hoş birşey avrupanın bir çok ulkesi X yılına kadar nukleer enerjiden elimi ayagımı cekecegim diyor?

    Yarın bir gun bir felket olur, suslu biri cıkar "Patlamanın sebebi santrale giren kedi oldu" bile derler...

    Mobil kullanılarak yazıldı ✌
    Nükleere doymuş ülkeler elbette böyle söylemlerde bulunabilir ama bir tanesi bile kapatılmamıştır eminim zaten kapatmak içinde para gerekiyor neden böyle bir ahmaklık yapsınlar ki. Hala dünyada bir çok ülkede inşa halinde reaktörler var madem ellerini çekecekler yenilerini neden yapıyorlar. Ayrıca bu söylemler japonyadaki kazadan sonra çıktı çevrecileri toplumu rahatlatmak için söyleniyor. Yeni teknolojiler gelişmediği sürece en sağlamı bugün için nükleer güçtür.

    AVRUPA NÜKLEERDEN VAZGEÇTİ Mİ?
    SORU: Avrupa’da bazı reaktörlerin kapatıldığı ya da çalışmadığı ve dünyanın nükleerden vazgeçtiği söylenmektedir. Türkiye’de neden yapılıyor?
    TAEK: Ağustos 2010 itibariyle dünyada 29 ülkede toplam 373 bin 673 Megavat (MWe) kurulu güce sahip 440 nükleer reaktör işletme halindedir ve dünya elektrik enerjisi ihtiyacının yaklaşık yüzde 15’ini karşılamaktadır.

    En fazla nükleer santral 104 ile ABD’ye ait. Fransa’da 58, Japonya’da 54, Rusya’da 32, Güney Kore’de 20, Almanya’da 17, Hindistan’da 19, Ukrayna’da 15, Çin’de 12 adet nükleer santral bulunuyor.

    Toplam 2 bin 776 MWe kurulu güce sahip 5 nükleer reaktör yeniden işletmeye girebilecek şekilde uzun süreli kapatma durumundadır. Toplam 59 bin 544 MWe güce sahip 61 nükleer santral inşa halindedir. Bu veriler ışığında dünyanın nükleer santralden vazgeçtiğini söylemek mümkün değildir. Halen Bulgaristan’da 2, Finlandiya ve Fransa’da 17’şer adet 1600 MWe gücündeki reaktörler inşa halindedir. Ayrıca Fransa ve İngiltere yeni nükleer güç santralleri yapmayı planlamaktadır.
  • 24-04-2015, 11:06:59
    #98
    Nukleer enerji yerine dogal enerji uretim metodlarina yatirim yapilmasi ileriye donuk daha karli olacagini kac tane universite arastirma yapti ama kimse bunlari takip etmiyor. Ozenti bir ulke olmaya devam ediyoruz ve sonuclarina da tum milletce katlaniyoruz

    LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 24-04-2015, 11:34:37
    #99
    Almanların rüzgar enerji projelerine hastayım. Hayli hayli bunun üzerine çalışıyorlar.
    Geçen haberlerde göreüm, denizin içinde rüzgar enerji üretiyorlardı. Öyle iki üç tane değil bizdekiler gibi, binlercesi konmuştu.

    En çok enerji ürettikleri rüzgardan olduklarını söylüyorlar. Onların hükümeti bizdeki gibi vatandaşlara yalan söylemez herkes biz mi?


    https://fiziginsahi.files.wordpress....10_10_13_m.jpg
    http://www.gazeddakibris.com/wp-cont...k-1074x483.jpg

    Daha yeni bir haber daha çıktı. Almanlar 20 rüzgar enerji parkı kuracak.

    Malzemeyide kendi üretirler, enerjiyi de ne güzel memlelet..

    Saraya verilen paralar rüzgar enerji üretimine harcansa nükleere gerek kalmazdı.
    Yanlışsam söyleyin?