Almanların rüzgar enerji projelerine hastayım. Hayli hayli bunun üzerine çalışıyorlar.
Geçen haberlerde göreüm, denizin içinde rüzgar enerji üretiyorlardı. Öyle iki üç tane değil bizdekiler gibi, binlercesi konmuştu.

En çok enerji ürettikleri rüzgardan olduklarını söylüyorlar. Onların hükümeti bizdeki gibi vatandaşlara yalan söylemez herkes biz mi?


https://fiziginsahi.files.wordpress....10_10_13_m.jpg
http://www.gazeddakibris.com/wp-cont...k-1074x483.jpg

Daha yeni bir haber daha çıktı. Almanlar 20 rüzgar enerji parkı kuracak.

Malzemeyide kendi üretirler, enerjiyi de ne güzel memlelet..

Saraya verilen paralar rüzgar enerji üretimine harcansa nükleere gerek kalmazdı.
Yanlışsam söyleyin?