Hala olayın ciddiyetinde olmayan insanlar var. Madem bukadar verimli hoş birşey avrupanın bir çok ulkesi X yılına kadar nukleer enerjiden elimi ayagımı cekecegim diyor?
Yarın bir gun bir felket olur, suslu biri cıkar "Patlamanın sebebi santrale giren kedi oldu" bile derler...
Mobil kullanılarak yazıldı ✌