Nedir bu nükleer korkusu. Denetimli şekilde kullanıldıktan sonra faydası görmezden gelinemez. Enerjiye bağımlılıktan kurtulmak için her çeşit enerji kaynağından faydalanilmali. Nükleer de bunlardan biri.
Samsung Galaxy Note 2 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi.
Güldürme adamı niye korkmayalım ki?
Daha kömür madenlerine denetim yapmaktan aciz bir ülkeyiz. Ne çabuk unuttunuz maden facialarını? Aileleri hala ağlıyorlar.
Bu santralleri mi denetleyeceğiz?
Tabi ölenler baban abin kardeşin olmayınca hiç korkmazsın.