Nükleer enerjiyi destekliyorum greenpeacenin yaptığı grafiklerin çoğu hatalı. Biraz araştırırsanız görürsünüz ayrıca Almanya ve Fransa 2 tane kapattı ama yeni 1 tane Açıyor eskilerinden daha büyük kapasitede.