neden yapılmaması lazım çünkü oranın yönetimi çok dikkat ve güvenlik ister eğitim ister Türkiye'de bu yok malesef.
Türkiye'de zaten nükleer araştırma merkezi mevcut. Sanki bilgisiz insanlar mı kuracak sanıyorsunuz anlamıyorum. Madenlerle veya başka şeylerle karıştırmamak lazım. Bu işin standartları var ve uymaları gerekiyor.