• 02-04-2015, 20:32:48
    #19
    @iyi; Haklısın kimse kimseye çek git deme hakkına sahip değil, zaten konu nükleer olunca iş başka çocuk oyuncağı değil bu iş. Eleştirme hakkını kullanmak gerekiyor. Lakin diğer konuda da yazmıştım aynı şeyleri konuşarak eleştirerek bir yere varamayız sonuç itibariyle zaten kuruluyor yapılabilecek tek şey hayırlı olmasını temenni etmek. Kimse istemez aslında hele ki burnumuzun dibine getirip soktular ama dünya düzeni bu şekilde enerji olmazsa yaşamda olmaz yapılması gereken en güvenilir şekilde önlemler alınarak yaşanmış kazalardan ders çıkarılarak kurulması.
  • 02-04-2015, 20:42:36
    #20
    Üyeliği durduruldu
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazmıyayım diyorum ama kimi kimin ülkesinden kovuyorsun? Kusura bakma ama herkes her yapılanı sevmek zorunda değil. Adam elektriksiz yaşamak istiyor belki? O sana diyor mu ben elektriksiz yaşamak istiyorum beğenmiyorsan git başka ülkeye diye? Nükleer yapılmamasını isteyen bir kişiye de sen git diyemezsin. Saçma sapan yorum yazıyorsunuz sonra cevap yazdığımız zaman biz suçlu oluyoruz. Bu söylediğini de sadece klavyeden yazabilirsin, gidip sokakta birisine de bakalım beğenmiyorsan başka ülkeye git diye. Çok güzel şekilde cevabını verirler sana.

    Özgürlüklerinizi savunurken başkalarının haklarını ve özgürlüklerini çiğnememeyi öğrenin.
    Şimdi ben şöyle birşey desem, gel karşıma senin yüzüne söyleyeyim. Sen de diyeceksin ki klavye delikanlılıgı yapma bana vs.. artislencen hemen seni gidi korkusuz delikanlı

    Neyse uzatmanın anlamı yok şampiyon bay

    .
  • 02-04-2015, 20:47:58
    #21
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @iyi; Haklısın kimse kimseye çek git deme hakkına sahip değil, zaten konu nükleer olunca iş başka çocuk oyuncağı değil bu iş. Eleştirme hakkını kullanmak gerekiyor. Lakin diğer konuda da yazmıştım aynı şeyleri konuşarak eleştirerek bir yere varamayız sonuç itibariyle zaten kuruluyor yapılabilecek tek şey hayırlı olmasını temenni etmek. Kimse istemez aslında hele ki burnumuzun dibine getirip soktular ama dünya düzeni bu şekilde enerji olmazsa yaşamda olmaz yapılması gereken en güvenilir şekilde önlemler alınarak yaşanmış kazalardan ders çıkarılarak kurulması.
    Aynen bu şekilde düşünüyorum bende. Eleştirsek de sonuç değişmeyecek. O yüzden düzgünü bari yapılsın ama gelip de insanlar fikrini belirtince sen git şu bu denildiği zaman tepem atıyor.

    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nükleer enerjiden vazgeçen ülkerin hepsi NÜKLEER enerji sayesinde dış ülkelere enerji satmıi buradan gelen para ile ülkeyi kalkındırmış ve başka enerji kaynakları için arge çalışmalarına ciddi zaman ve para ayırmıştır. Kaldıki nükleer enerjiyi 2030 yok 2050 gibi yıllara kadar hala aktif tutacaklar. Bence aldıkları kararlarda sadece gündemi yumuşatmak. O yıllar gelincede daha modern nükleer santralleri kuracaklardır.

    Bizde kendimizi avutalım zararlı diye sınırımıza 10 km kala nükleer santral var !!!
    Sınırdaki nükleer santralin olduğunu facebook paylaşımlarından öğrendiğine eminim. Bilmem kaç yıldır orada santralin olduğunu dahi bilmiyorsundur ama iş Türkiye'ye yapılma aşamasında savunmaya gelince onu örnek gösteriyorsun.

    NodeJs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ben şöyle birşey desem, gel karşıma senin yüzüne söyleyeyim. Sen de diyeceksin ki klavye delikanlılıgı yapma bana vs.. artislencen hemen seni gidi korkusuz delikanlı

    Neyse uzatmanın anlamı yok şampiyon bay

    .
    Bu mesaj ile seninle tartışılamayacağını, eğitim seviyeni, kapasiteni görmüş oldum. Engelli listeme ekledim, kendin kumda oynarsın artık.
  • 02-04-2015, 20:55:53
    #22
    Japonlar yapacak, sen izleyeceksin.

    Hayatta da herşeyi sadece izlemek ile kalacaksın.

    İyi seyirler
  • 02-04-2015, 20:56:51
    #23
    Üyeliği durduruldu
    o ilk videodu ki adam Nihat doğana benziyor sanki

    Nüklere harcanan paranın yarısı enerji için farklı bir araştırmaya yatırılsa daha sağlıklı şeyler bile ortaya çıkar..
  • 02-04-2015, 22:50:56
    #24
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınırdaki nükleer santralin olduğunu facebook paylaşımlarından öğrendiğine eminim. Bilmem kaç yıldır orada santralin olduğunu dahi bilmiyorsundur ama iş Türkiye'ye yapılma aşamasında savunmaya gelince onu örnek gösteriyorsun.
    Aktif bir facebook kullanıcısı değilim ne yazıkki sizin gibi. http://tr.wikipedia.org/wiki/N%C3%BC...nerji_santrali bak burada santrali olan tüm ülkeler var. Hadi ermenistanı geçtim fransa, almanya, ispanya, israil doğru bunlarda bizden çok uzakta hatta marsa kurmuş bunlar, oradan hat çekmişler. Yani patlasa bize zararları yok!

    Kendini akıllı zannediyorsun değil mi? Yok facebooktan okudun yok burdan okudun. Sen nerde okudun santralin kurulmaması gerektiğini?

    Neyse sizin gibi hayalperest olarak güneş,rüzgar,tahta,ateş,su kullarak enerji üretiz Dünyada tek ülke olur tüm ülkelerede beleş enerji veririz. Yemşyeşil bir dünyada elele yaşarız.

    Çocuksu yorumunuz için bende engelli listeme bir kişi daha ekledim. Heryerde kendini belli etme
  • 02-04-2015, 23:13:57
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Doğal enerji kaynaklarına geçen ülkeler nükleer den kaldırdığı parayla geçiyor.Hani metin2 de şöyle bir düşünce vardır.Hile aç para ve level kas kas,sonra normal oyna.Diğer ülkeler aynen böyle yapıyor. Bu ülkenin ekonomisinin gelişmesi lazım ki sözümüz geçsin.
  • 02-04-2015, 23:36:40
    #26
    Bundan 15-20 yıl önce müslüman diye insanları arabistanlara gönderen zihniyet,şimdi kalkmış burada fikir özgürlüğü kafası yaşıyor
    Termik santrale gelince anlamadığım bir konu ama değil nükleer santral,bazılarının maaşına % 300 zam yapsa gene muhalafet etcem diye uğraşır.