@iyi; Haklısın kimse kimseye çek git deme hakkına sahip değil, zaten konu nükleer olunca iş başka çocuk oyuncağı değil bu iş. Eleştirme hakkını kullanmak gerekiyor. Lakin diğer konuda da yazmıştım aynı şeyleri konuşarak eleştirerek bir yere varamayız sonuç itibariyle zaten kuruluyor yapılabilecek tek şey hayırlı olmasını temenni etmek. Kimse istemez aslında hele ki burnumuzun dibine getirip soktular ama dünya düzeni bu şekilde enerji olmazsa yaşamda olmaz yapılması gereken en güvenilir şekilde önlemler alınarak yaşanmış kazalardan ders çıkarılarak kurulması.