iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazmıyayım diyorum ama kimi kimin ülkesinden kovuyorsun? Kusura bakma ama herkes her yapılanı sevmek zorunda değil. Adam elektriksiz yaşamak istiyor belki? O sana diyor mu ben elektriksiz yaşamak istiyorum beğenmiyorsan git başka ülkeye diye? Nükleer yapılmamasını isteyen bir kişiye de sen git diyemezsin. Saçma sapan yorum yazıyorsunuz sonra cevap yazdığımız zaman biz suçlu oluyoruz. Bu söylediğini de sadece klavyeden yazabilirsin, gidip sokakta birisine de bakalım beğenmiyorsan başka ülkeye git diye. Çok güzel şekilde cevabını verirler sana.

Özgürlüklerinizi savunurken başkalarının haklarını ve özgürlüklerini çiğnememeyi öğrenin.
Şimdi ben şöyle birşey desem, gel karşıma senin yüzüne söyleyeyim. Sen de diyeceksin ki klavye delikanlılıgı yapma bana vs.. artislencen hemen seni gidi korkusuz delikanlı

Neyse uzatmanın anlamı yok şampiyon bay

.