Bundan 15-20 yıl önce müslüman diye insanları arabistanlara gönderen zihniyet,şimdi kalkmış burada fikir özgürlüğü kafası yaşıyor

Termik santrale gelince anlamadığım bir konu ama değil nükleer santral,bazılarının maaşına % 300 zam yapsa gene muhalafet etcem diye uğraşır.