Rios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bari 1 tane olsa 3 tane yapacaklarmış
Sanırım ilk aşamada o sayıda yapılacak daha sonra sayısı arttırılacaktır. Zaten birkaç tane santral kurmakla iş bitmiyor. Bunlar gerçekten gerekli arkadaşlar korkular aslında yersiz değil ama abartılmaması gerekiyor sonuçta kurulması kaçınılmaz. Kurulmasın diyen her vatandaş emin olun kurulmasını isteyecek ama ne zaman ister örneğin elektrikler kesilmeye trafolar yanmaya başlar bu seferde neden nükleer yok diye küfür etmeye başlanır. Her şeyde Avrupayı örnek alanlar, örnek gösterenler ne hikmetse nükleere gelince aman yapmayın etmeyin diyorlar, sebep denilince de yapamayız edemeyiz. Pek bir bilgisi olmayan vatandaş bile eğer nükleerin zararlarını biliyorsa sistemi kuracak olanlarda emin olun bizden daha az düşünmüyorlar bu ülkeyi. Biz beyin göçü veren bir ülkeyiz cahil bilgisiz bir ülke değiliz, bu işin altından hakkı ile kalkacağımızı düşünüyorum.