benzinde tehlikeli o halde otomobilde kullanmayalım Lpg de tehlikeli onuda kullanmıyalım olaya eleştirel yönde bakarsak daima gıdım yol alınmaz. Ki burada paylaşılan şeyler tamamen greenpeace'ın propagandası olmuş