Konu
Nükleer Yasası Onaylandı
04-04-2015, 08:13:53
#50
Ment
Nükleer enerjiyi destekliyorum.
Greenpeace denen örgütü sadece milleti galeyana getiren DHKP-C emsali bir örgüt olarak görüyorum.