• 29-10-2012, 09:05:11
    #55
    LionBeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Promosyon kodunu girecek alan bi türlü gelmiyor bende yaw Sizde nasıl geldi?
    Odeme yontemi Paypal sectiyseniz odeme yapmadan karsiniza cikicak hocam. Kredi karti sectiyseniz once bilgileri girin, korkmayin 79tl gitmicek. Promosyon kodunu sonraki sayfada girip odemeyi gerceklestiriceksiniz

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 29-10-2012, 11:38:15
    #56
    photoshop cs4 çalıştırabilen varmı?
  • 29-10-2012, 11:39:16
    #57
    KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    photoshop cs4 çalıştırabilen varmı?
    cs6 kurdum ben
  • 29-10-2012, 11:43:58
    #58
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cs6 kurdum ben
    en olmadı cs6 deneyeceğim yapacak bir şey yok. cs4ede alışmıştık, uyumluluk sorununu giderecek bir yol yokmu acaba
  • 29-10-2012, 12:11:25
    #59
    Kuran arkadaşlar temiz kurulum yapan var mı aranız da? Donanımhaber'de sıfırdan kurulum yapılamayacağı belirtilmiş.
  • 29-10-2012, 12:25:42
    #60
    Resul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuran arkadaşlar temiz kurulum yapan var mı aranız da? Donanımhaber'de sıfırdan kurulum yapılamayacağı belirtilmiş.
    ben iso olarak kaydedip, DVD ye çektim ve vistayı silip sıfırdan kurulum yaptım. öyle bir kısıtlama yok.
  • 29-10-2012, 12:28:02
    #61
    Resul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuran arkadaşlar temiz kurulum yapan var mı aranız da? Donanımhaber'de sıfırdan kurulum yapılamayacağı belirtilmiş.
    Evet öyle bir kısıtlama yok, .iso'yu dvdye yazdırıp sıfırdan kurdum.

    Ben baya eskide kalmışım, hala photoshop cs2 kullanıyorum
  • 29-10-2012, 13:01:47
    #62
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar ben aşağıdaki sayfada kaldım. İlerleme tuşu v.s yok. X işaretlediğim yere tıklanmıyor. Promosyon kodum ve bilgilerim de sayfanın üst kısmında yazıyor. Bios modifiyeli windows 7'den yapıyorum işlemleri. Ne olur ne olmaz uygun fiyatlı windows 8 sahibi olalım. Vicdanımız rahat kullanalım dedim ama olmadı.

    Androidin ayak sesleri bile fiyatları nerelere çekti. Müstehak sana mikrosoft. Ümit ediyorum 9.90 TL'ye satıldığı günleri de görürüz.

    Bu arada bir şey paylaşayım sizinle. Bir kaç sene içinde microsoft'u defalarca arayıp uzun telefon görüşmeleri gerçekleştiren yüksek fiyatların millete haksızlık olduğunu savunan ve '49 TL veya daha altına windows 7 Home Premium satmadığınız sürece lisanslamayacağım' demeye getiren biri olarak mevcut durumdan büyük keyif alıyorum doğrusu.
    Hatta telefondaki kişiye şu an kullanmakta olduğum windows 7'nin Bios hackli olduğunu, yöntemin mikrosoftun lisanslama yönteminden farksız olduğunu bu yüzden de güncelleme v.s sıkıntısı yaşamadığımı açıkça anlattım. Telefonumu aldı, teşekkür etti
  • 29-10-2012, 13:39:08
    #63
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben aşağıdaki sayfada kaldım. İlerleme tuşu v.s yok. X işaretlediğim yere tıklanmıyor. Promosyon kodum ve bilgilerim de sayfanın üst kısmında yazıyor. Bios modifiyeli windows 7'den yapıyorum işlemleri. Ne olur ne olmaz uygun fiyatlı windows 8 sahibi olalım. Vicdanımız rahat kullanalım dedim ama olmadı.

    Androidin ayak sesleri bile fiyatları nerelere çekti. Müstehak sana mikrosoft. Ümit ediyorum 9.90 TL'ye satıldığı günleri de görürüz.

    Bu arada bir şey paylaşayım sizinle. Bir kaç sene içinde microsoft'u defalarca arayıp uzun telefon görüşmeleri gerçekleştiren yüksek fiyatların millete haksızlık olduğunu savunan ve '49 TL veya daha altına windows 7 Home Premium satmadığınız sürece lisanslamayacağım' demeye getiren biri olarak mevcut durumdan büyük keyif alıyorum doğrusu.
    Hatta telefondaki kişiye şu an kullanmakta olduğum windows 7'nin Bios hackli olduğunu, yöntemin mikrosoftun lisanslama yönteminden farksız olduğunu bu yüzden de güncelleme v.s sıkıntısı yaşamadığımı açıkça anlattım. Telefonumu aldı, teşekkür etti
    orası sadece anlatım yapmak için aşağıdan yükseltme yardımcısını indirmeniz gerek, promosyon kodu vs. oradan giriliyor.