• 28-10-2012, 11:37:42
    #28
    Vin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    [/COLOR]Şuan .iso dosyasını kaydettim, dvdye yazdırıyorum. Bu arada satın alan arkadaşlar dosya indikten sonra 3 tane seçenek çıkıyo. ISO imajını almak için 2. seçeneği seçin, 1.si direk kurulmasını sağlıyo 3.sü direk bulunan dvdye yazdırıyo. 2.side iso imajını kaydediyo
    ben direk kurmuştum ama şimdi .iso dosyasını nasıl indirebilirim
  • 28-10-2012, 12:10:46
    #29
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben direk kurmuştum ama şimdi .iso dosyasını nasıl indirebilirim
    Valla hocam bilmiyorum, link verseydi size yollardım ama direk programdan masaüstüme attı benimde.

    Bu arada güzel olmuş, uygulamaları falan beğendim. Yemeksepeti bile Windows 8 uygulaması yapmış
  • 28-10-2012, 15:54:10
    #30
    Windows 8 Yükseltme Yardımcısında

    İç Hata: Tarama raporu alınırken hata oluştu. uyarısı çıkıyor ne yapmam gerek.
  • 28-10-2012, 15:58:15
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Aynı sorun bendede var
  • 28-10-2012, 16:06:50
    #32
    Bilgi:

    Netbook a kuracak arkadaşlar hemen satın almasın,
    Önce Win 8 uyumluluğuna baksınlar.
    Bazı Atom işlemcilerde Win8 kurulamıyor malesef, işlemcinin bir özelliğinden dolayı.

    Aynı şey çok eski laptoplar içinde geçerli.
  • 28-10-2012, 18:24:06
    #33
    Bende ilk başta kasma yaptı, ama şuan çok rahatlıkla kullanıyorum.

    Ayrıca kullanan arkadaşlarda Mağaza'yı ziyaret etmeyi unutmasınlar, Tivibu uygulaması çok kullanışlı olmuş.
  • 28-10-2012, 19:01:42
    #34
    Vin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibariyle satın aldım, ve şuan indiriyor:



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:52:12 -->-> Daha önceki mesaj 08:51:39 --



    Yok hocam ona bakarsanız bende 2011in başında satın almıştım
    hayırlı olsun hocam. herhangi bir kontrol yapmıyor yani? (işletim sistemi, tarih vs. herhangi bir doğru bilgi kontrolü?) şuan vista kullanıyorum, eğer yapmıyorsa almayı düşünüyorum.
  • 28-10-2012, 19:16:21
    #35
    KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam. herhangi bir kontrol yapmıyor yani? (işletim sistemi, tarih vs. herhangi bir doğru bilgi kontrolü?) şuan vista kullanıyorum, eğer yapmıyorsa almayı düşünüyorum.
    Yok hocam hiçbir kontrol yapmıyor, direk kurabiliyorsunuz
  • 28-10-2012, 19:19:57
    #36
    Sanal kart sağlayabilirim