Windows 8 29 TL?
91
●9.552
- 28-10-2012, 04:06:01mesajım bulunsun yeni birkaç laptop düşünüyorum belki işe yarar.
- 28-10-2012, 08:52:12An itibariyle satın aldım, ve şuan indiriyor:

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:52:12 -->-> Daha önceki mesaj 08:51:39 --
Yok hocam ona bakarsanız bende 2011in başında satın almıştımsiyahodam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2012, 09:10:11Formu bende doldurmuştum ama henüz mail gelmedi.Vin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2012, 11:10:16Valla hocam aynı yolu takip etmişiz, bende arattımda hemen nete düşer diye bulamadım. Aynı şekilde ilaçlı ve 2011 başındaki win7 üzerinden bilgileri salladım 29 tl karttan aldım şimdide %60'ı indi.dahi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen patlarsa 29tlye deneme yapmış oluruz sorun yok
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:10:16 -->-> Daha önceki mesaj 09:55:50 --
Şuan .iso dosyasını kaydettim, dvdye yazdırıyorum. Bu arada satın alan arkadaşlar dosya indikten sonra 3 tane seçenek çıkıyo. ISO imajını almak için 2. seçeneği seçin, 1.si direk kurulmasını sağlıyo 3.sü direk bulunan dvdye yazdırıyo. 2.side iso imajını kaydediyo
windows 7 i 18 mayıs da satın almışım 