• 28-10-2012, 03:33:25
    #19
    Oluyor, çok da güzel oluyor ama işte benim için çok elzem olan progralarımdan 1-2 si için uyumsuzluk gösterdi. Riske edemedim.
  • 28-10-2012, 03:37:42
    #20
    Güncelleme olarak kurmayı denedim kurulmadı, yeniden başlatılıyor yazısında bekliyor %100 olduktan sonra. yeniden başlattım win7
  • 28-10-2012, 03:54:43
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Ben alıcaktım da windows 7 i 18 mayıs da satın almışım ) 2 hafta ile kaçırdık, güncellemede erken tarih yazarsak sıkıntı yaratabilir nedeni, sistemin ilk kurulum tarihi var, kayıtlı olarak belki incele yapar
  • 28-10-2012, 04:06:01
    #22
    mesajım bulunsun yeni birkaç laptop düşünüyorum belki işe yarar.
  • 28-10-2012, 08:52:12
    #23
    An itibariyle satın aldım, ve şuan indiriyor:



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:52:12 -->-> Daha önceki mesaj 08:51:39 --

    siyahodam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben alıcaktım da windows 7 i 18 mayıs da satın almışım ) 2 hafta ile kaçırdık, güncellemede erken tarih yazarsak sıkıntı yaratabilir nedeni, sistemin ilk kurulum tarihi var, kayıtlı olarak belki incele yapar
    Yok hocam ona bakarsanız bende 2011in başında satın almıştım
  • 28-10-2012, 09:10:11
    #24
    Vin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibariyle satın aldım, ve şuan indiriyor:



    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:52:12 -->-> Daha önceki mesaj 08:51:39 --



    Yok hocam ona bakarsanız bende 2011in başında satın almıştım
    Formu bende doldurmuştum ama henüz mail gelmedi.
  • 28-10-2012, 09:13:34
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Kodu aldım ama alsammı almasammı hala karar veremedim
  • 28-10-2012, 09:23:35
    #26
    çıktığı gün torrentte final sürümünü aradım türkçeyi bulamadım, bende ilaçlı win 7 üzerinden bilgileri sallayarak 29 TL paypal üzerinden ödeyerek lisansı aldım şuan bir sıkıntı yok kullanıyorum.

    patlarsada 29 tl windows 8 denemesi yapmış oluruz
  • 28-10-2012, 11:10:16
    #27
    dahi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıktığı gün torrentte final sürümünü aradım türkçeyi bulamadım, bende ilaçlı win 7 üzerinden bilgileri sallayarak 29 TL paypal üzerinden ödeyerek lisansı aldım şuan bir sıkıntı yok kullanıyorum.

    patlarsada 29 tl windows 8 denemesi yapmış oluruz
    Valla hocam aynı yolu takip etmişiz, bende arattımda hemen nete düşer diye bulamadım. Aynı şekilde ilaçlı ve 2011 başındaki win7 üzerinden bilgileri salladım 29 tl karttan aldım şimdide %60'ı indi.

    Aynen patlarsa 29tlye deneme yapmış oluruz sorun yok

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:10:16 -->-> Daha önceki mesaj 09:55:50 --

    Şuan .iso dosyasını kaydettim, dvdye yazdırıyorum. Bu arada satın alan arkadaşlar dosya indikten sonra 3 tane seçenek çıkıyo. ISO imajını almak için 2. seçeneği seçin, 1.si direk kurulmasını sağlıyo 3.sü direk bulunan dvdye yazdırıyo. 2.side iso imajını kaydediyo