Windows 8 29 TL?
91
●9.552
- 27-10-2012, 15:37:27Cd ye mi çekeceksiniz? Güncelleme tarzında yapıl mıyor mu ?UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2012, 15:53:55indirince kendi kendine kurdu dosyalar nerde bilmiyorumPadre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu an win 8 in içinde kayboldum - 27-10-2012, 16:22:15Nasıl yani hocam .iso dosyası falan vermedi mi? Ben şuan evde değilim, eve geçince satın alıp denicem.UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2012, 02:45:42Güncelleme olarak mı kurdu yani?UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle