• 27-10-2012, 15:04:20
    #10
    Ödeme yapabilip, hatta kurulum da yapabiliyorsun ama sonradan bir problem çıkar mı bilemem.
  • 27-10-2012, 15:14:49
    #11
    Takipteyim
  • 27-10-2012, 15:16:53
    #12
    satın aldım dosyaları indirdim şu an kurulum yapıyorum

  • 27-10-2012, 15:37:27
    #13
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satın aldım dosyaları indirdim şu an kurulum yapıyorum

    Cd ye mi çekeceksiniz? Güncelleme tarzında yapıl mıyor mu ?
  • 27-10-2012, 15:53:55
    #14
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cd ye mi çekeceksiniz? Güncelleme tarzında yapıl mıyor mu ?
    indirince kendi kendine kurdu dosyalar nerde bilmiyorum

    şu an win 8 in içinde kayboldum
  • 27-10-2012, 16:22:15
    #15
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirince kendi kendine kurdu dosyalar nerde bilmiyorum

    şu an win 8 in içinde kayboldum
    Nasıl yani hocam .iso dosyası falan vermedi mi? Ben şuan evde değilim, eve geçince satın alıp denicem.
  • 28-10-2012, 02:45:42
    #16
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    indirince kendi kendine kurdu dosyalar nerde bilmiyorum

    şu an win 8 in içinde kayboldum
    Güncelleme olarak mı kurdu yani?
  • 28-10-2012, 03:04:24
    #17
    Merak içinde Beklemedeyim...
  • 28-10-2012, 03:20:31
    #18
    Son gelişmeleri şaşkın bakışlı düşüncelerle bekliyorum... :|