Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cd ye mi çekeceksiniz? Güncelleme tarzında yapıl mıyor mu ?
indirince kendi kendine kurdu dosyalar nerde bilmiyorum

şu an win 8 in içinde kayboldum