• 28-10-2012, 19:20:07
    #37
    Vin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam hiçbir kontrol yapmıyor, direk kurabiliyorsunuz
    maalesef vista ile kurulum yapamadım;

    Alıntı
    Üzgünüz.
    Kayıt işlemi sırasında girilen bilgiler, yükseltme teklifinden yararlanmak için uygun değildir.
    Lütfen program gerekliliklerine bakın.
    Referans kodunuz: WU235....
    Destek bölümüyle bağlantı kurun
    şeklinde hata aldım, acaba win7 kurulu laptop ilemi denesem?
  • 28-10-2012, 19:50:29
    #38
    KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef vista ile kurulum yapamadım;



    şeklinde hata aldım, acaba win7 kurulu laptop ilemi denesem?
    Aldiginiz tarihi 1 agustos 2012 gibi deneyin. 3 haziran 2012den sonra bi tarih girmelisiniz

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 28-10-2012, 19:59:24
    #39
    Vin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldiginiz tarihi 1 agustos 2012 gibi deneyin. 3 haziran 2012den sonra bi tarih girmelisiniz

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    az önce öyle bir hata yaptığımı farkettim şuan promosyon kodum mailime geldi. yükseltme yardımcısı indiriyorum, iso halinide indirebiliriz inşallah
  • 28-10-2012, 20:07:44
    #40
    KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az önce öyle bir hata yaptığımı farkettim şuan promosyon kodum mailime geldi. yükseltme yardımcısı indiriyorum, iso halinide indirebiliriz inşallah
    İndikten sonra gelicek seçenekten 1. si direk sizi kuruluma yönlendirir. 3.sü direk dvdye yazdırıyor, 2.si ilede Windows.iso dosyasını kaydedebilirsiniz.

    Ben az kalsın 1.yi seçiyordum, aman öyle birşey yapmayın hocam Hayırlı olsun şimdiden..
  • 28-10-2012, 22:43:19
    #41
    Vin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndikten sonra gelicek seçenekten 1. si direk sizi kuruluma yönlendirir. 3.sü direk dvdye yazdırıyor, 2.si ilede Windows.iso dosyasını kaydedebilirsiniz.

    Ben az kalsın 1.yi seçiyordum, aman öyle birşey yapmayın hocam Hayırlı olsun şimdiden..
    eğer bootable dvd disk oluşturmada hata yapmadıysam, birazdan win 8 kurulumuna geçiyorum. sanırım sizin kurulum bitti, ilk görüşleriniz nasıl windows 8 ile ilgili?
  • 28-10-2012, 22:44:23
    #42
    KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer bootable dvd disk oluşturmada hata yapmadıysam, birazdan win 8 kurulumuna geçiyorum. sanırım sizin kurulum bitti, ilk görüşleriniz nasıl windows 8 ile ilgili?
    Hocam başta biraz kasma yaptı sonradan düzeldi, ve gerçekten gözle görülür bir performans artışı var. Tivibu üyesiyseniz Mağazadan indirip denemenizi kesinlikle tavsiye ederim.
  • 28-10-2012, 23:24:59
    #43
    masaüstünü bulana kadar çıldırmak üzereydim, masaüstünü bulduk ama başlat menüsünü kaldırmışlar elimiz ayağımızdı yahu o bizim, nasıl alışacaz acaba yokluğuna
  • 28-10-2012, 23:27:39
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynen bende aynı durumdayım bugün indirdim kurdum şuan kullanıyorum başlat menüsünün olmaması ciddi sıkıntı kenara gel ordan arama yap falan... Çok uzatmışlar yolu... Kendine bağımlı kılmak istemiş microsoft ama inş amaçlarına ulaşamazlar
  • 28-10-2012, 23:27:56
    #45
    ss ekler misiniz