KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az önce öyle bir hata yaptığımı farkettim şuan promosyon kodum mailime geldi. yükseltme yardımcısı indiriyorum, iso halinide indirebiliriz inşallah
İndikten sonra gelicek seçenekten 1. si direk sizi kuruluma yönlendirir. 3.sü direk dvdye yazdırıyor, 2.si ilede Windows.iso dosyasını kaydedebilirsiniz.

Ben az kalsın 1.yi seçiyordum, aman öyle birşey yapmayın hocam Hayırlı olsun şimdiden..