az önce öyle bir hata yaptığımı farkettim

şuan promosyon kodum mailime geldi. yükseltme yardımcısı indiriyorum, iso halinide indirebiliriz inşallah
İndikten sonra gelicek seçenekten 1. si direk sizi kuruluma yönlendirir. 3.sü direk dvdye yazdırıyor, 2.si ilede
Windows.iso dosyasını kaydedebilirsiniz.
Ben az kalsın 1.yi seçiyordum, aman öyle birşey yapmayın hocam

Hayırlı olsun şimdiden..