Vin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İndikten sonra gelicek seçenekten 1. si direk sizi kuruluma yönlendirir. 3.sü direk dvdye yazdırıyor, 2.si ilede Windows.iso dosyasını kaydedebilirsiniz.

Ben az kalsın 1.yi seçiyordum, aman öyle birşey yapmayın hocam Hayırlı olsun şimdiden..
eğer bootable dvd disk oluşturmada hata yapmadıysam, birazdan win 8 kurulumuna geçiyorum. sanırım sizin kurulum bitti, ilk görüşleriniz nasıl windows 8 ile ilgili?