İndikten sonra gelicek seçenekten 1. si direk sizi kuruluma yönlendirir. 3.sü direk dvdye yazdırıyor, 2.si ilede
Windows.iso dosyasını kaydedebilirsiniz.
Ben az kalsın 1.yi seçiyordum, aman öyle birşey yapmayın hocam

Hayırlı olsun şimdiden..
eğer bootable dvd disk oluşturmada hata yapmadıysam, birazdan win 8 kurulumuna geçiyorum. sanırım sizin kurulum bitti, ilk görüşleriniz nasıl windows 8 ile ilgili?