• 31-10-2012, 00:08:49
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben şimdi iso olarak alsam kursam bilgisayarıma. Sonra yeni bilgisayar alsam o lisans koduyla yeni bilgisayarıma da kurabilir miyim ?
  • 31-10-2012, 02:03:55
    #83
    resimlerden oluşan şöyle bir http://yehhu.org/forum/windows-islet...-anlatim/2342/ şey var. iyi gibi. yardımı dokunur illaki
  • 31-10-2012, 02:24:09
    #84
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben şimdi iso olarak alsam kursam bilgisayarıma. Sonra yeni bilgisayar alsam o lisans koduyla yeni bilgisayarıma da kurabilir miyim ?
    bir bilgisayardakini deaktif edersen o sekilde kullanabilirsin. yani offline sekilde kullanabilirsin pratikde ama online 1 PC icin gecerli
  • 31-10-2012, 02:40:51
    #85
    ikinci adımda lisans yazıyor oraya nasıl bir serial gireceğiz nette olanları felan mı
  • 01-11-2012, 07:29:49
    #86
    e_trader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Insallah hocam ne diyim , iste bu Ab uyum yasalari kapsaminda , denetimleri artirmasinlarda.Bende istemem.

    Bu arada evet o fiyati bende gördüm, 129 TL den baslayan fiyatlarla diyor ama Win7 yaptiklari gibi belkide bu ilk sürümü olabilir sonrasinda , yanina süslü versiyonlarini cikartip onlari daha pahali yapabilirler belki ultimate vs gibi.."Baslayan fiyatlarla" demesi killandirdi beni biraz...

    Vatana bi düssün zaten anlariz artik..neyse kuran herkese hayirli olsun..bende yakinda alicam insallah..selamlar..

    Edit --> Ha bak bi arkadas yine bilgi vermis surda (son kullanici icin fiyat 100$ in altinda ama pro olmayan sürümü diyor ) :

    https://www.r10.net/isletim-sistemler...elli-oldu.html
    Suan satista olan lisans pro surumu, ayrica windows7 ilk ciktiginda diger surumler beraberinde cikmisti hocam. Dediginiz gibi vatan gibi magazalara gelsin o zaman goruruz fiyatlari. Ama Turkiyede herseyinde pahali oldugunu unutmayin.

    tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben şimdi iso olarak alsam kursam bilgisayarıma. Sonra yeni bilgisayar alsam o lisans koduyla yeni bilgisayarıma da kurabilir miyim ?
    Tek lisans tek bilgisayar hocam

    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikinci adımda lisans yazıyor oraya nasıl bir serial gireceğiz nette olanları felan mı
    Hangi ikinci adim? Satin aldiginiz mail adresinize gelen lisansi giriceksiniz, eger kurulumdan bahsediyorsaniz. Satin almadiysaniz windows7deki gibi sonradan etkinlestiririm olayi windows8de yok hocam.
  • 01-11-2012, 11:25:48
    #87
    Kayıt Doğrulama ve Onay Bölümlerinde. Kayıttan sonra doğrulama sekmesine geçiş yapıyor ve oraya windows7 lisans girmemizi istiyor. Windows7 lisansı girmeden Onay sekmesine geçemıyoruz. Sanırım o açığı kapatmışlar.
  • 02-11-2012, 17:20:54
    #88
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt Doğrulama ve Onay Bölümlerinde. Kayıttan sonra doğrulama sekmesine geçiş yapıyor ve oraya windows7 lisans girmemizi istiyor. Windows7 lisansı girmeden Onay sekmesine geçemıyoruz. Sanırım o açığı kapatmışlar.
    Eh sanırım hocam çünkü eskiden windows 7 lisansı istenmiyordu
  • 03-11-2012, 12:00:32
    #89
    İki faydalı link daha;

    Windows 8 Türkçe Nasıl Yapılır?

    http://yehhu.org/forum/windows-islet...-yapilir/2343/

    Ultraiso Ile Windows 8 Bootable Cd Oluşturmak

    http://yehhu.org/forum/windows-islet...usturmak/2344/

    kolay gelsin.
  • 03-11-2012, 22:46:03
    #90
    29TL ile de olsa 79TL ile de olsa ortada kredi kartı veya kredi kartını kullanarak paypal ile ödeme var.. Sizin ödeme bilgileriniz demek sizin adresinize daha kolay ulaşabilmenin yolu demek.. Bu durumda da lisansız kullanılan windows7 ya da yanlış bilgi vererek alınan her lisans ile ilgili ilerleyen zamanlarda sıkıntı yaşanabileceğini düşünüyorum. Tabi bu sıkıntıyı yaşatmak Microsoft ile alakalı bir durum.. Bence temkinli davranmak gerekir.