e_trader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Insallah hocam ne diyim , iste bu Ab uyum yasalari kapsaminda , denetimleri artirmasinlarda.Bende istemem.

Bu arada evet o fiyati bende gördüm, 129 TL den baslayan fiyatlarla diyor ama Win7 yaptiklari gibi belkide bu ilk sürümü olabilir sonrasinda , yanina süslü versiyonlarini cikartip onlari daha pahali yapabilirler belki ultimate vs gibi.."Baslayan fiyatlarla" demesi killandirdi beni biraz...

Vatana bi düssün zaten anlariz artik..neyse kuran herkese hayirli olsun..bende yakinda alicam insallah..selamlar..

Edit --> Ha bak bi arkadas yine bilgi vermis surda (son kullanici icin fiyat 100$ in altinda ama pro olmayan sürümü diyor ) :

https://www.r10.net/isletim-sistemler...elli-oldu.html
Suan satista olan lisans pro surumu, ayrica windows7 ilk ciktiginda diger surumler beraberinde cikmisti hocam. Dediginiz gibi vatan gibi magazalara gelsin o zaman goruruz fiyatlari. Ama Turkiyede herseyinde pahali oldugunu unutmayin.

tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben şimdi iso olarak alsam kursam bilgisayarıma. Sonra yeni bilgisayar alsam o lisans koduyla yeni bilgisayarıma da kurabilir miyim ?
Tek lisans tek bilgisayar hocam

TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ikinci adımda lisans yazıyor oraya nasıl bir serial gireceğiz nette olanları felan mı
Hangi ikinci adim? Satin aldiginiz mail adresinize gelen lisansi giriceksiniz, eger kurulumdan bahsediyorsaniz. Satin almadiysaniz windows7deki gibi sonradan etkinlestiririm olayi windows8de yok hocam.