tvsinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ben şimdi iso olarak alsam kursam bilgisayarıma. Sonra yeni bilgisayar alsam o lisans koduyla yeni bilgisayarıma da kurabilir miyim ?
bir bilgisayardakini deaktif edersen o sekilde kullanabilirsin. yani offline sekilde kullanabilirsin pratikde ama online 1 PC icin gecerli