bende alıp kurdum. dünden beri açılması olsun performası olsun gayet artış gösterdi. strodeki uygulamalar da arttıkça daha çok güzel olacaktır.
storedeki haberler kısmı tam iş adamları için düşünülmüş. Sayfa sayfa gezmeden tek uygulamada neredeyse tüm gazeteler mevcut. Ayrıca oyun olarak jetpack joyride gayet güzel.
Xbox'u olanlar bilgisayarla bağlantılı kullanabiliyorlarmış.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:58:52 -->-> Daha önceki mesaj 16:57:51 --
dun ingilizce surumu satin aldim ve birkac saattir kullaniyorum, bazi konularda sorunlar yasamiyor degilim ornegin metro ile desktop gecisinde hep sorun yasiyordum az once fark ettim sol ust koseden donuluyor sanirim.
hiz olarak evet baya bir hizli win 7 ye gore.
başlat butonuna bastığınızda metro ve masaüstü arasında geçiş yapıyor. metroda dekstop diye bir buton da mevcut ayrıca.