• 29-10-2012, 13:44:44
    #64
    SilverWolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben aşağıdaki sayfada kaldım. İlerleme tuşu v.s yok. X işaretlediğim yere tıklanmıyor.

    Windows8-UpgradeAssistant.exe dosyasını indireceksinizz
  • 29-10-2012, 14:15:52
    #65
    ilk orjinal windowsumu aldım bakalım

  • 29-10-2012, 16:38:04
    #66
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows8-UpgradeAssistant.exe dosyasını indireceksinizz
    Asistanı indirme sayfasında yardım bölümünde şöyle yazıyor..

    Alıntı
    Yükseltme Yardımcısı'nı çalıştırdığınızda bilgisayarınızın yükseltmeye hazır olduğu belirlenirse, hangi sürümün satın alınacağına ilişkin bir önerinin yanı sıra Windows 8'i oradan satın alma, indirme ve yükseltme seçeneği sunulur.
    Buradan devam edeceğim aklıma gelmemişti doğrusu. Zaten işlem adımı olarak ta yazmıyordu. Neyse, teşekkür ederim. Oradan devam edelim.
  • 29-10-2012, 16:41:38
    #67
    krc
    Üyeliği durduruldu
    Torrent dekini deneyen var mı? denemek istiyorum ama boşa para vermekte sıkıntı olur.
  • 29-10-2012, 16:46:53
    #68
    Üyeliği durduruldu
    krc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Torrent dekini deneyen var mı? denemek istiyorum ama boşa para vermekte sıkıntı olur.
    Alın hocam neden boşa para vermiş olasınız ki 29 TL çok iyi bir fiyat.

    Ben dün yükledim dün ki PC ile şimdi ki PC aynı mı diye tereddüt ediyorum

    Metro arayüzü özellikle çok hoşuma gidiyor.Kısayolları da öğrenmeye başladıkça çok kolay kullanılıyor
  • 29-10-2012, 16:50:46
    #69
    dun ingilizce surumu satin aldim ve birkac saattir kullaniyorum, bazi konularda sorunlar yasamiyor degilim ornegin metro ile desktop gecisinde hep sorun yasiyordum az once fark ettim sol ust koseden donuluyor sanirim.

    hiz olarak evet baya bir hizli win 7 ye gore.
  • 29-10-2012, 16:57:06
    #70
    krc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Torrent dekini deneyen var mı? denemek istiyorum ama boşa para vermekte sıkıntı olur.
    Hocam Windows 7'de serial bölümünü gecebiliyordunuz, ama Windows 8 kurarken seriali bos birakamazsiniz. Cracksiz orjinal iso indiricekseniz, bilginiz olsun.

    Bosa para vermek degilki diger windows surumleri ne kadar pahaliydi, 29tlye lisansli tam kullanin hocam
  • 29-10-2012, 16:58:52
    #71
    bende alıp kurdum. dünden beri açılması olsun performası olsun gayet artış gösterdi. strodeki uygulamalar da arttıkça daha çok güzel olacaktır.

    storedeki haberler kısmı tam iş adamları için düşünülmüş. Sayfa sayfa gezmeden tek uygulamada neredeyse tüm gazeteler mevcut. Ayrıca oyun olarak jetpack joyride gayet güzel.

    Xbox'u olanlar bilgisayarla bağlantılı kullanabiliyorlarmış.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:58:52 -->-> Daha önceki mesaj 16:57:51 --

    TUANAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dun ingilizce surumu satin aldim ve birkac saattir kullaniyorum, bazi konularda sorunlar yasamiyor degilim ornegin metro ile desktop gecisinde hep sorun yasiyordum az once fark ettim sol ust koseden donuluyor sanirim.

    hiz olarak evet baya bir hizli win 7 ye gore.
    başlat butonuna bastığınızda metro ve masaüstü arasında geçiş yapıyor. metroda dekstop diye bir buton da mevcut ayrıca.
  • 29-10-2012, 19:58:51
    #72
    win7 nin üstüne kurmak yerine ayrı bir disk bölümüne kurup beraber kullanabiliyor muyuz arkadaşlar yükseltme lisansıyla ? deneyen oldu mu ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:58:51 -->-> Daha önceki mesaj 18:48:39 --

    olmuyomuş