win7 nin üstüne kurmak yerine ayrı bir disk bölümüne kurup beraber kullanabiliyor muyuz arkadaşlar yükseltme lisansıyla ? deneyen oldu mu ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:58:51 -->-> Daha önceki mesaj 18:48:39 --

olmuyomuş