• 04-11-2012, 01:24:10
    #91
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    acikcasi bir once windows7 kullaniyordum torrent sagolsun ama laptopun vista lisansi var laptopu aldigimda birlitke vermislerdi sonucta bu upgrade isinden yararlaniyordum. paypal ile aldim bu lisansi adresi biraz eksik verdim ama istese bulurlar zaten ama dedigim gibi en azindan makinenin lisansi var gecmisi karistirmayalim hakkim vardi yani :P


    windows 8e gelince muazzam olmus .
  • 04-11-2012, 12:56:09
    #92
    Üyeliği durduruldu
    tüm yorumları okudum bi kaç sorum olucak

    şimdi normalde 79 tl ye pro sürümü var peki bu 29 tl ye çakallık yaparak alcağımız sürümdemi pro mu yoksa daha düşük bi sürümmü

    pro sürümünün daha üstü çıakrmı win7 deki gibi ?

    birde bi kaç arkdaş normal olarak kurula biliyor demişte yani güncelleme yapmadan kısacası o indirdiğimiz iso ile bildiğimiz format ata biliyozmu

    windwos u hiç incelemedim araştırmadımda kısacası hiç bişeyinden bilgim yok alıp denemek istiyorum linux dan sıkıldım değişiklik olsun biraz

    sorularıma çewap buldum 29 tl ye pro aldığımızı we 3 sürümü oldugunu rt yapısı farklıymış pro o yüzden tek sorum pc ye format dediğimiz işelmi yapa biliyozmu burdan indirceğimiz iso ile ?