ama dedigim gibi en azindan makinenin lisansi var gecmisi karistirmayalim hakkim vardi yani :Pwindows 8e gelince muazzam olmus .
91
●9.552
ama dedigim gibi en azindan makinenin lisansi var gecmisi karistirmayalim hakkim vardi yani :P


29 tl ye pro aldığımızı we 3 sürümü oldugunu rt yapısı farklıymış pro o yüzden
tek sorum pc ye format dediğimiz işelmi yapa biliyozmu burdan indirceğimiz iso ile ?