acikcasi bir once windows7 kullaniyordum torrent sagolsun ama laptopun vista lisansi var laptopu aldigimda birlitke vermislerdi sonucta bu upgrade isinden yararlaniyordum. paypal ile aldim bu lisansi adresi biraz eksik verdim ama istese bulurlar zaten ama dedigim gibi en azindan makinenin lisansi var gecmisi karistirmayalim hakkim vardi yani :P


windows 8e gelince muazzam olmus .