Şuan kurulumu yapıyorum bende bakalım nasılmış
Bu arada benim win 7 de lisanssızdı buna rağmen promosyon kodu ile 29 TL ye aldım.
Kurulunca ilk izlenimlerimi buraya yazarım
Edit: Yükledim arkadaşlar gerçekten ciddi bir performans artışı var.
İlk geldiğinde biraz kasmalar yaşadım.Sonra birden çözünürlük problemi oluştu.
Ayarlardan güncelleştirmeleri yükleyin.Güncelleştirmelerden sonra tam olarak performans almaya başladım.
Gerçekten harika