• 28-10-2012, 23:29:26
    #46
    Telvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen bende aynı durumdayım bugün indirdim kurdum şuan kullanıyorum başlat menüsünün olmaması ciddi sıkıntı kenara gel ordan arama yap falan... Çok uzatmışlar yolu... Kendine bağımlı kılmak istemiş microsoft ama inş amaçlarına ulaşamazlar
    pm attım başlat menüsü için

  • 28-10-2012, 23:37:33
    #47
    Telvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen bende aynı durumdayım bugün indirdim kurdum şuan kullanıyorum başlat menüsünün olmaması ciddi sıkıntı kenara gel ordan arama yap falan... Çok uzatmışlar yolu... Kendine bağımlı kılmak istemiş microsoft ama inş amaçlarına ulaşamazlar
    ilk başlangıç ekranı:


    bu da bildiğimiz masaüstü (başlatsız olanından) :
  • 28-10-2012, 23:56:15
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu windows8 kısayol tuşlarını ezberletir çalıştır kısayolu windows tuşu + r arkadaşlar unutmayın
  • 29-10-2012, 00:01:41
    #49
    Telvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu windows8 kısayol tuşlarını ezberletir çalıştır kısayolu windows tuşu + r arkadaşlar unutmayın
    vistadan sonra hakikaten bayağı hızlı geldi, 2 saat önceki bilgisayarla alakası yok şuan. tek eksiği başlat menüsü, onuda ek programlarla yapmaktan veya alışmaktan başka çaremiz yok galiba
  • 29-10-2012, 00:02:25
    #50
    mesajim bulunsun bende bi tane alayim :-)

    MB860 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 29-10-2012, 00:06:26
    #51
    KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vistadan sonra hakikaten bayağı hızlı geldi, 2 saat önceki bilgisayarla alakası yok şuan. tek eksiği başlat menüsü, onuda ek programlarla yapmaktan veya alışmaktan başka çaremiz yok galiba
    windows7ye göre de fark bariz var. Kurulum yavaş ama şuan sistem hızı olarak daha iyi.
  • 29-10-2012, 00:28:08
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Şuan kurulumu yapıyorum bende bakalım nasılmış

    Bu arada benim win 7 de lisanssızdı buna rağmen promosyon kodu ile 29 TL ye aldım.

    Kurulunca ilk izlenimlerimi buraya yazarım

    Edit: Yükledim arkadaşlar gerçekten ciddi bir performans artışı var.

    İlk geldiğinde biraz kasmalar yaşadım.Sonra birden çözünürlük problemi oluştu.

    Ayarlardan güncelleştirmeleri yükleyin.Güncelleştirmelerden sonra tam olarak performans almaya başladım.

    Gerçekten harika
  • 29-10-2012, 08:02:36
    #53
    Başlangıçta kasması bende de oldu, tek bende kasmamış en azından
    Bu konuda iyice bi Windows 8 teşviki yapıldı, hadi r10 w8'e

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:02:36 -->-> Daha önceki mesaj 07:50:29 --

    Ekleme: Kuran arkadaşlar Hürriyet, Yemeksepeti ve Tivibu uygulamalarını denemeyi unutmasınlar.
  • 29-10-2012, 09:01:38
    #54
    Promosyon kodunu girecek alan bi türlü gelmiyor bende yaw Sizde nasıl geldi?