vistadan sonra hakikaten bayağı hızlı geldi, 2 saat önceki bilgisayarla alakası yok şuan. tek eksiği başlat menüsü, onuda ek programlarla yapmaktan veya alışmaktan başka çaremiz yok galiba
windows7ye göre de fark bariz var. Kurulum yavaş ama şuan sistem hızı olarak daha iyi.