Telvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen bende aynı durumdayım bugün indirdim kurdum şuan kullanıyorum başlat menüsünün olmaması ciddi sıkıntı kenara gel ordan arama yap falan... Çok uzatmışlar yolu... Kendine bağımlı kılmak istemiş microsoft ama inş amaçlarına ulaşamazlar
pm attım başlat menüsü için