Şuan kurulumu yapıyorum bende bakalım nasılmış

Bu arada benim win 7 de lisanssızdı buna rağmen promosyon kodu ile 29 TL ye aldım.

Kurulunca ilk izlenimlerimi buraya yazarım

Edit: Yükledim arkadaşlar gerçekten ciddi bir performans artışı var.

İlk geldiğinde biraz kasmalar yaşadım.Sonra birden çözünürlük problemi oluştu.

Ayarlardan güncelleştirmeleri yükleyin.Güncelleştirmelerden sonra tam olarak performans almaya başladım.

Gerçekten harika