Kayıt Doğrulama ve Onay Bölümlerinde. Kayıttan sonra doğrulama sekmesine geçiş yapıyor ve oraya windows7 lisans girmemizi istiyor. Windows7 lisansı girmeden Onay sekmesine geçemıyoruz. Sanırım o açığı kapatmışlar.
Eh sanırım hocam çünkü eskiden windows 7 lisansı istenmiyordu