Konu
Windows 8 29 TL?
28-10-2012, 23:24:59
#43
KahvaLti
masaüstünü bulana kadar çıldırmak üzereydim, masaüstünü bulduk ama başlat menüsünü kaldırmışlar
elimiz ayağımızdı yahu o bizim, nasıl alışacaz acaba yokluğuna