UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
indirince kendi kendine kurdu dosyalar nerde bilmiyorum

şu an win 8 in içinde kayboldum
Nasıl yani hocam .iso dosyası falan vermedi mi? Ben şuan evde değilim, eve geçince satın alıp denicem.