An itibariyle satın aldım, ve şuan indiriyor:

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:52:12 -->-> Daha önceki mesaj 08:51:39 --
Yok hocam ona bakarsanız bende 2011in başında satın almıştım
Formu bende doldurmuştum ama henüz mail gelmedi.