dahi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çıktığı gün torrentte final sürümünü aradım türkçeyi bulamadım, bende ilaçlı win 7 üzerinden bilgileri sallayarak 29 TL paypal üzerinden ödeyerek lisansı aldım şuan bir sıkıntı yok kullanıyorum.

patlarsada 29 tl windows 8 denemesi yapmış oluruz
Valla hocam aynı yolu takip etmişiz, bende arattımda hemen nete düşer diye bulamadım. Aynı şekilde ilaçlı ve 2011 başındaki win7 üzerinden bilgileri salladım 29 tl karttan aldım şimdide %60'ı indi.

Aynen patlarsa 29tlye deneme yapmış oluruz sorun yok

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:10:16 -->-> Daha önceki mesaj 09:55:50 --

Şuan .iso dosyasını kaydettim, dvdye yazdırıyorum. Bu arada satın alan arkadaşlar dosya indikten sonra 3 tane seçenek çıkıyo. ISO imajını almak için 2. seçeneği seçin, 1.si direk kurulmasını sağlıyo 3.sü direk bulunan dvdye yazdırıyo. 2.side iso imajını kaydediyo