Ben alıcaktım da windows 7 i 18 mayıs da satın almışım ) 2 hafta ile kaçırdık, güncellemede erken tarih yazarsak sıkıntı yaratabilir nedeni, sistemin ilk kurulum tarihi var, kayıtlı olarak belki incele yapar