UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben direk kurmuştum ama şimdi .iso dosyasını nasıl indirebilirim
Valla hocam bilmiyorum, link verseydi size yollardım ama direk programdan masaüstüme attı benimde.

Bu arada güzel olmuş, uygulamaları falan beğendim. Yemeksepeti bile Windows 8 uygulaması yapmış