KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun hocam. herhangi bir kontrol yapmıyor yani? (işletim sistemi, tarih vs. herhangi bir doğru bilgi kontrolü?) şuan vista kullanıyorum, eğer yapmıyorsa almayı düşünüyorum.
Yok hocam hiçbir kontrol yapmıyor, direk kurabiliyorsunuz