Vin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

[/COLOR]Şuan .iso dosyasını kaydettim, dvdye yazdırıyorum. Bu arada satın alan arkadaşlar dosya indikten sonra 3 tane seçenek çıkıyo. ISO imajını almak için 2. seçeneği seçin, 1.si direk kurulmasını sağlıyo 3.sü direk bulunan dvdye yazdırıyo. 2.side iso imajını kaydediyo
ben direk kurmuştum ama şimdi .iso dosyasını nasıl indirebilirim